loading...

اوات بوکانی مخصوص ماشین | awat Bokani

دانلود اهنگ سلاو خوشه ویسته کم سلاو خوشه ویسته کم      آرامی دلو جیانم      من به بی تو له خم دام     تو بی من چونی خانم     بوچی نان

اوات بوکانی بازدید : 137 دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 12:21 نظرات (0)

دانلود اهنگ سلاو خوشه ویسته کم سلاو خوشه ویسته کم 

 

 

آرامی دلو جیانم 

 

 

من به بی تو له خم دام

 

 

تو بی من چونی خانم

 

 

بوچی نانری جوابک 

 

 

بو کورته نامه کانم

 

 

شیتو دیوانت کردم

 

 

له تاوت پریشانم

 

 

به بی تو له سوتانم 

 

 

شمعه کی نیوه جیانم

 

 

یادت میوانمه هر شو

 

 

بوته هاوری شوانم

 

 

من مجنونو فرهادم 

 

 

منیش یکه ک لوانم

 

 

بو عشقی توم فیدا کرد

 

 

جستو روحو روانم

 

 

دس هلگری عشقت نیم

 

 

هتا اخر توانم

 

 

بوچی له بیرت کردم من عاشقه کی جارانم

 

 

ژیان سخته به بی تو سویند به روحت ناتوانم

 

 

لو کاته ی جیت هیشتوم هر دله ی له زیندانم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 594
  • بازدید کلی : 7,684